سرویکس ۳۱ واژینال واسه امروز خوبه برااین هفته

۳ پاسخ

۱۷هفته۳۱بودم گفت خوبه ۱۲هفته هم ۳۴بودم

اره فکر کنم
من الان ۲۹ ام

اره خوبه قبلا چند بود مگه؟
اخه من آنومالی ۴١ بود بعد یکاه یهو شد ٢٩
ماه بعد باز مجدد بتید سونو بدم ببینم باز افت داشته یا نه

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۵ ماهگی
مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۳ ماهگی