دوستان توو ۳۱ هفته سرویکس چند خوبه

۳ پاسخ

هرچی بالاتر بهتر
چندی مگه؟

نمی‌دونم
چون از ی هفته ای ب بعد باز نشدن دهانه رحم مهمه...الان یادم نیس

برای من ۳۲ هفته سونو واژینال انجام دادم سرویکسم ۳۵ میل بود.

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۵ ماهگی
مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی
مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی