چرا زایمان نمیکنم عایا😬

۷ پاسخ

ایشالله که همین امشب یا فرداشب زایمان کنی😍

اگر طبیعی هستی بزار دردت شروع شه بعد برو

بی درد بری اذیتت میکنن و کلی امپول فشار میزنن و نگهت میدارن تابیاد

منم بارداری قبلی دهانه رحمم از هفته ۳۸تا۴۲دوسانت باز شده بود ،هفته ۴۲بخاطر کم شدن اب دور بچه بستری شدم امپول فشار زدن ک قبل از شروع درد نوار. قلب بچه بد شد ومستقیم اتاق عمل😁دخترمو بیرون اوردن

من ۴۱ هفته بودم دردم نگرفت دکتر گفت سزارین فوری😂
همون روز که فقط برای سونو رفته بودم بیمارستان بستری شدم😂🚶‍♀️

تو خونه تو تشت آب گرم بشین

برو بستری شو دیگه

معاینه تحریکی شدی؟
دقیقا چند وقتته

سوال های مرتبط

مامان لاوی مامان لاوی ۱۱ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی
مامان ❤سلین و سوفیا❤ مامان ❤سلین و سوفیا❤ ۵ ماهگی
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان هانا🍓 مامان هانا🍓 ۳ ماهگی