اومدم انومالی خیلی دعاکنید

تصویر
۱۱ پاسخ

مطمعن باش همه چی خوبه

انشااللہ ھمہ چیز خوب باشہ و نی نی خوشکلمون رو بسلامتے بغل بگیری عزیزم

ای جونم ایشالله همه ‌چیز نی نیت سالم باشه 💗
آخ ک از انومالی نرفتم سونو چقدر دلم برای نی نیم تنگه 🥹

انشاالله ک همه چی خوبه

انشالله با خبرهای خوب بیای جنسیت بچه‌تم بنویس

ان شاءالله که همه چی عالیه بهمون بگو دختر یا پسر نی نی

انشالله بسلامتی عزیزم 💚

ایشالا باخبرای خوب میای خداکنارتونه

انشالله عزیزم بسلامتی

خیالت تخخخخخت با چشمای برق برقی و لپای گل انداخه از رو تخت میای پایین😍😍😍😍😍😍

انشالله همه چی عالیه

سوال های مرتبط

مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان آوینا و نی نی🫠❤️ مامان آوینا و نی نی🫠❤️ ۷ ماهگی