خانما اسم نازنین قشنگه؟؟

۱۱ پاسخ

قدیمیه🥺

مگه از نازنین نازنین تر داریم 🤭 همیشه قشنگه

قدیمی

خیلی قدیمیه

قدیمیه.

نازنین زهرا اسم دختر خاهرشوهرم
ی هفت هشت ماهشه فک کنم
خیلی ام اسم قشنگیه
امروزیا
حلما نورا سدنا من از اینا خوشم میاد

خیلی هم زیباست
اسم اسمه جدیدو قدیم نداره
منم اسمم نازنینه

اگه دوستش داری بزار عزیزم ولی به نظرم نه

قشنگه ولی قدیمیه

الان همه میان میگن قدیمیه
اگه دوسش داری بزار گلم قشنگه

قشنگه عزیزم قدیمیه یکم

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری