۱۳ پاسخ

من موقع دخترام ترشی دوست داشتم موقع پسرم شیرینی

من اش رشته و چیزای ترش
مخصوصا لیمو با نمک

خیارماست😋

دوغ
عدس پلو

شوری
غذاهای ابکی
کله پاچه 🥺

شوری و نارنگی ترش ،لیمو همش بو میکشم طاقتم نمیاد میخورمشون😂

حقیقتا کباب😂😂

من ک انقد معده درد دارم هیچییییی هوس نمیکنم چون هرچی بخورم بعدش دردم شروع میشه.

در حال حاضر هیچی هنوز هوس نکردم

اش دوغ خیار کشک زرد😂😂😂

دوغغغغغ

بستنیییییی

خوراکی های ترش و شور😄

سوال های مرتبط

مامان آقا رادمان 🌱 مامان آقا رادمان 🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری