۳ پاسخ

بخاطر بارداریه منم گاهی اوقات آبریزش دارم گاهی اوقات کیپ میشم😐

خوردم سرماخوردگی سیتریزین خوب نمیشم خیلی اذیتم

قرص ستیرزین بخور قط میشه

سوال های مرتبط