۸ پاسخ

من از سه ماهگی تاحالا دارم میخورم
دکترم برام تجویز کرد.

دقیق نمیدونم ولی دکترم یه روز در میون نوشته

ماهی خوبه

من توی مکملی که داده امگا داره ولی اینسری میخوام از دکتر بپرسم لازمه بخورم بازم یا نه

واسه من نوشته ن اینکه کم باشه گف خوبه ک بخوری
امگا ۳بدون جیوه گرفتم از ۱۶هفته سه روز در میون میخورم

منکه نخوردم دکتر بهم نداد،هوش بیشتر به ژنتیک بستگی داره

من ک اصلا دکتر واسم تجویز نکرده🥺

ما که نخوردیمم بچه مون باهوش هست.
امگا همه مادرا ندارن .

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامینم 💙 مامان هامینم 💙 ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری