۴ پاسخ

ناخن باید کوتاه باشه و ریمو شده حتی اگه میتونی لاکم نزن

چند هفته میخای انجام بدی سزارینتو

بله حداقل ی ناخن‌باید ریمو شه

من که ژلیش ناخنمو انجام میدم ولی انگشت اشاره هامو نمیرنم

سوال های مرتبط