اره..
منم ازمایش دادم ذخیره اهن و کبد و کلیه و ازمایش ادرار
نوار قلب بچه رو گرفتن ان اس تی
چرا اورژانسی عمل میشی ؟؟
اگه تحت نظر باشه مثل من روزی چند باز هم از خودش هم از بچه چندین بار أن اس تی که همون نوار قلب میگیرن
اول میری بستری بشی تو زایشگاه اینا رو انجام میدن دیگه
اره گرفتن
نه نگرفتن..
آره عزیز
من اورژانسی شدم نگرفتن
فقط ادرار
صد درصد میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.