مامانای باردارشماواسه نفخ چی میخورین؟؟

۳ پاسخ

منم بیشتر از حد نفخ داشتم الان خوب شدم

هیچی باید تحمل کردنفخ روول کن سردردداغون میکنه

واسه نفخ مگ باید چیزی خورد
باید رفت سرویس🫤🫤

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ... مامان ... ۲ ماهگی