مامانای که تو ۱۰ هفته هستین اسید فولیک چند میخورین؟؟؟

۶ پاسخ

همون یک

بستگی به شرایطت داره که قبل بارداری زیر نظر بودی خوردی یا نه ! فکنم سقط داشتی یا نه… طبق شرایط هرکسی دکتر قرص میده مثلا من ۵ میخوردم

من مولتی پریناتال میخورم که فولیک اسیدم داره.

من ۱ میخورم سردرد میشم نصفش میکنم

۱ میخورم

برا من فکر کنم اسیدفولیک ۱ هستش

سوال های مرتبط

مامان بچه ها مامان بچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری