سلام خانما شما تا کی فولیک اسید میخورین تا چند ماهگی ؟

۸ پاسخ

من ک سیزده هفته قطع کرد همه قرصامو فقط یدونه مولتی ویتامین داد ک توش آهن و اسید فولیک داره

من تا ۱۶ هفته استفاده میکردم
دکترم گفت قطع کن جایگزین قرص های دیگه ای داد

تا۱۶ هفته

من تا ۱۶هفتگی خوردم بعد اون قطع کرد دکترم

من رسیدم ماه پنجم دکتر قطع کرد

بمن گف تا16هفته یدوفولیک بخور

بمن گفت تا هفته ۱۸ بخور
البته من شب درمیون میخورم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته نوزدهم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 ۵ ماهگی