۲ پاسخ

من برای افزایش و قوت شیر قرص لاکتاول مصرف میکنم
برای زخمم هم روغن میزدم دور کرم شقاق هم میزدم نوک سینه بعد چن ساعت با اب گرم میشستم
شیرت هم بدوش با شیشه شیر بده بهش تا سینه هات خوب شن

والا افزایشو نمیدونم دقیق.
ولی مایعات زیاد بخور.
به من گفتن فعالیت کردنم تاثیر داره.دیگه نمیدونم.
ولی زخمشم خودش خوب میشه.نگران نباش.
میتونی خیییلی کم روغن محلی بزنی.یا شیرتو بدوشی بذاری مثل خامه ببنده بزنی به سینه‌هات

سوال های مرتبط

مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۱۵ ماهگی