کباب و آبگوشت .چای عسل .مایعات زیاد بخور .استراحت کن ..من وقتی میخوابیدم شیرم پر میشد
برای من آبگوشت بدون نخود لوبیا خیلی جوابه
کی باید بخوریم ک شیز زیاد داشته باشیم؟
ولا منکه الان خرما ارده میخورم شیر میاد سینه ام برا بعد زایمان نمیدونم تاثیرش چطوره
آبگوشت .پروتئین .قرص شیر افزا بگیر اونم خیلی تاثیر داره میک زدن بچه بیشتر از همه چی تأثیر داره
خوراک مرغ آبگوشت کاچی خرماچای آبمیوه رازیانه
وای آب هویج مثل بمب سینه هات از شیر میترکه عااالیه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.