برای افزایش شیر مادر چیا بخوریم ؟؟

۱۰ پاسخ

نارگیل ، انجیر ، لیموشیرین ، خرما ، شیربادام ، گوشت گوسفندی ، اینا رو اگه بتونی حتی کم هم خوبه بخوری شیرت قوه میگیره بچه زودتر سیر میشه و خوب میخوابه

شیر افزا های گلاکتومید و لاکتاول خیلی خوبن
زیره دم کن بخور
اب هویج هم خیلی خوبه
کله پاچه
و کباب
و حلیم
و تخم مرغ آبپز بخور
سینتو زیر دوش اب گرم ماساژ بده
و روزانه حداقل ۸ لیوان اب بخور

فقط و فقط گردو

قرص شیزافزا لاکتاول

کاهو ، بادوم ،قطره شیرافزا، کربوهیدرات
دلستر میگن ولی گاز داره بچه اذیت میشه

سوپ جو با آبگوشت فوق‌العادست

شنیدم ابگوشت خیلی خوبه با اب هویج

ماکارانی هفته ۲بار

دلستر روزی یدونه کامل

زیتون

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان رضا 👼🏻 مامان رضا 👼🏻 ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی
مامان 🩵فراز🩵 مامان 🩵فراز🩵 ۵ ماهگی
مامان فندق☺️ مامان فندق☺️ ۸ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان رستاخانوم مامان رستاخانوم ۱۰ ماهگی