به وقت آزمایش گلوکز

تصویر
۷ پاسخ

بدترینش میدونی چیه دوساعت تو آزمایشگاه باید بمونی

وای منم پنجشنبه میخوام برم ازمایش بدم کاش به خوبی بگذره

این چجوریه روندش ؟
اول آزمایش میگیرن بعد صبحانه
بعد هم ۲ ساعت بعد آزمایش میگیرن ؟!
واسه من از این پودر ندادن

تو ۱۰ دیقه باید کامل بخوری؟
اصن نفهمیدم این چطوریه😂

منم الان رسیدم خونه حالت تهوع و سرگیجه گرفتم فعلا قرص تیروئید خوردم تا بعد برم صبحانه بخورم خیلی هم گرسنه هستم😅

متنفرم از این ازمایش

منم همین الان خوردم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان یوتاب 😘 مامان یوتاب 😘 ۸ ماهگی
مامان راحیل و رویا مامان راحیل و رویا ۸ ماهگی