۵ پاسخ

یعنی تب نداره

این 37نیست خواهر 36

همون روز ک من واکسن زدم توام زدی دیگه پاراکید نده تب نداره ک

تا ۳۷.۵ نرماله

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان سید کوچولو 🩵👶 مامان سید کوچولو 🩵👶 ۱۳ ماهگی