باقالی در بارداری خوبه

۴ پاسخ

یدونه بخور زیاد نخور اون ازمایش انتی بدی که برای این هم هست بعد میتونی راحت بخوری بعدم اینارو دکترت باید بگه چیا خوبه برات چیا خوب نیست

نه مریضی بافاای میگیره بچت دور از جون
حساسیت شدید ب باقالی
اسم مریضیش فاویسمه
یه سرچ بکن عزیزم

خوب نیست عزیزم نخوری بهتره

نه خوب نیست ولی خب من یه بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی