۶ پاسخ

تو بارداری جز مردن همه چی طبیعی

منم دارم بعضی وقتا

اره هفته های شما تپش قلب شدید قفسه سینم درد میکرد سرگیجه تهوع اصلا ی وضعی ولی دوازده سیزده ب بعد بهتر شدم

اره منم دارم

منم شدید تپش قلب دارم گاهی بیشتر گاهی کمتر
دیروز به حدی زیاد بود ک گفتم قلبم میاد دهنم

من اینقدر تپش قلبم زیاد میشه از رو لباس مشخصه

سوال های مرتبط

مامان پناه 🤤 مامان پناه 🤤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان داداش سامیار مامان داداش سامیار ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته نوزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری