۶ پاسخ

من چی بگم هنوز نزاییدم

منم دییقن همون روز ک گهواره زایید صبش من راهی بیمارستان شدم با کیسع آب پاره

ان شاالله ک زایمان میکنید هنوز خدا قسمت نکرده اون بچه بیاد امیدتون بخدا باشه...اخه طبیعی هم ان دردسرو داره اگه سز بود الان دوهفته بود ک بدنیا اومده بودن

ورزش هارو انجام میدادین؟؟ یا معاینه تحریکی ؟؟یا پیاده روی ؟؟ کپسول مغربی چی؟؟

گهواره تا۴۰هفته منتظر میشه بعد زایمانه

منو چی میگی خواهر هنوز نیومده😭😭

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۹ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۸ ماهگی