کدو تنبل من چرا نمیای فداتشم 🥹😘

تصویر
۸ پاسخ

خوشا به حالت ایشاالله بسلامتی تو این روزا بغلش کنی نینی تو❤

من ۱۴ زایمانمه

منم نمیدونم چرا بچم جاخوش کرده خبری از اومدنش نیس😐😂

۳ روز از من جلوتری کاش زودتر بزاییم
منکه خسته ترینم،انقد پادرد و کمر درد دارم،خداکنه بعد زایمان تموم بشن

هنوز وقت داری دیگ چشم بذاری اومده

وای تاریخ زایمان منم زده ۱۱مهر😂😍

یه هفته جلو منی خوشبحالت

ای خودااااا خودت میگی تنبل😅😍

سوال های مرتبط

مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻🧿 مامان برسام🩵👶🏻🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ریهام🤰🏻🎀 مامان ریهام🤰🏻🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری