۴ پاسخ

با شیر مزش خیلی قابل تحمل تر میشه من که با شیر میخورم

اصن با ولرم و داغ نباید بخوری،باید با اب خنک بخوری ک ویتامیناش حفظ بشه،من ک ترومام میخورم نوشته با اب خنک حالا لیدی میل و نمیدونم،ولی مث همن دیگه

میگن باید با شیر بخوری

داغ ام باز باید بزازی ولرم شه دیگخ داغ ک نمیشه سر بکشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد