۱۶ پاسخ

من با شیر میخورم مزه شیر موز میده

کاکائو بگیر
دو‌بار در روز
هربار دو‌پیمانه
من اب جوش میزارم ولرم میشه باز قابل تحمله

طعم شکلاتی بگیر باشیر گرم بریز بخور خوشمزه میشه

من با بستنی ومغزیجات قاطی میکردم لیدی میل توت فرنگی می‌خریدم .واقعا رو وزن بچه تأثیر داشت دو نهصد شد

من والا موزی گرفتم با هر زره ایی که میخورم یه عالمه عوق میزنم همش یه گنده بخدا🤢

به جاش پروتئین بخور هر روز
ماهی ، تخم مرغ ، مرغ ، گوشت

واسه چیه...

عزیزم وانیلی خیلی بدطعم هست
توت فرنگی_کاکائویی_موزی عالیه نیارم نیس شیرین کنی

روزی دوبار صبح و شب حالا اونقدرم بدمزه نیست دیگه با شیر بخور هم وزن دهی بهتر میشه هم طعمش یکم خواستی شیرین کن

دفعه بعد لیدی میل موز بخر
موز میگن رو وزن دهی بیشتر تاثیر داره

دکتر من گفت روزی دو پیمانه، یه پیکانه صبح یه پیمانه شب
منم با اب ولرم میخورم
اگر قند نداری شکر میتونی بهش اضافه کنی

روزی دو بار هربار دو پیمانه توی آب ولرم (روش نوشته) میتونی شیرین کنی ولی خودش که شیرینه البته من شکلاتیشو خوردم

دو پیمونه میریزم با شیر قاطی میکنم روزی یه بار

من کاکائوش میریختم تو شیر خیلی شیرین بود که دو پیمانه میریختم تو یه لیوان شیر

دوتا پیمانه یک بار در روز
نه خودش قندش زیاده دیگه شکر نزن
وانیلی مزش خوب نیست یا توت فرنگی بگیر یا کاکائویی
آب جوشیده سرد شده میخاد

آره بهش شکر بده با یکم گلاب ک قابل تحمل باشه
منم دکترم گفته بخور ولی ایقد بدمزس ک نمیخورم
تاثیر آنچنانی هم نداره

سوال های مرتبط