سلام لیدی میل گرفتمه چطوری بخورم با اب ولرم؟؟

۱۱ پاسخ

من با آب داغ میخورم مشکلی داره؟؟

من با شیر خوشم نیومد با آب جوش سرد شده میخورم

من موز شو گرفتم هم با آب ولرم میخورم هم باشیر تو یه هفته رو وزن بچم خیلی تاثیر گذاشت

من کاکائو شو گرفتم با آب جوش ولرم میخورم روزی دوبار صبح واخر شب

منم باآب جوشیده می خوردم

اره عزیزم اب جوش بریز بزاز سرد شه یکم. باشیر نباید بخوری

من صبحا با شیر عصرا با آب جوشیده سرد شده

چرا دکتر لیدی میل میده؟؟نمیشه با چیز های بهتر وزن جنین رو اوکی کرد مثلا با اجیل خام میگن خیای وزن میده

با شیر میگن خوشمزه تره

با آب میگن باید بخوری روی خودش هم نوشته

من با شیر میخوردم

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی