من با آب داغ میخورم مشکلی داره؟؟
من با شیر خوشم نیومد با آب جوش سرد شده میخورم
من موز شو گرفتم هم با آب ولرم میخورم هم باشیر تو یه هفته رو وزن بچم خیلی تاثیر گذاشت
من کاکائو شو گرفتم با آب جوش ولرم میخورم روزی دوبار صبح واخر شب
منم باآب جوشیده می خوردم
اره عزیزم اب جوش بریز بزاز سرد شه یکم. باشیر نباید بخوری
من صبحا با شیر عصرا با آب جوشیده سرد شده
چرا دکتر لیدی میل میده؟؟نمیشه با چیز های بهتر وزن جنین رو اوکی کرد مثلا با اجیل خام میگن خیای وزن میده
با شیر میگن خوشمزه تره
با آب میگن باید بخوری روی خودش هم نوشته
من با شیر میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.