خانما تامین اجتماعی سونو گرافی داره؟

۴ پاسخ

ب سختی نوبت میدن

یه بنده خدایی همه سونو هاشو جای بیخودی میرفت ۸ماهگی که رفت یه جا دیگه اونجا فهمیده بودن بچه مشکل داره اون سونو قبلیه دستگاهش اونقد پیشرفته نبوده که متوجه بشه
البته دورازجون همه بچه های ما

فقط توروخدا هرجا می‌رید جای معتبر برید
میدونم سخته تو این گرونی ولی ارزش داره بخاطر بجه هامون

بله فقط خیلی شلوغه

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری