سلام خانوما توهفته من واجبه برم دکتر؟

۶ پاسخ

اره من از 33 هفته دکترم گفت دو هفته ای یه بار باید بیای

الان دیگه باید هفته ای یکبار بری احتمالا ان اس تی هم می‌فرسته

اره باید هرهفته بری

ماه نه به من گفته هفته ای یبار برم

تو ماه آخر هر هفته باید بری چکاب

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آریانا💖💗 مامان آریانا💖💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری