بچه ها سونوی رشد واجبه؟من ۲۵رفته بودم ۳۲ واجبه برم؟

۶ پاسخ

من ۲۷ رفتم دوبازه دیروزم رفنم

من ۲۸. فتم ۳۴ هفته میرم چون بچم بریج بود نچرخید بود

اره حتما

آره ۳۲هفته که واجبتره

بری بهتر 33 برو

اره باید بری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری