۴ پاسخ

عزیزم درازبکش استراحت کن حتما خوب میشه تاشب
درد کمر، لگن،کشاله رون، زیرشکم و.. دیگه تاهفته های آخرمون پیش میاد گهگاه.
ببین با استراحت خوب میشه یانع.
فعالیتت هم زیادنباشه گلم کارای سنگین نکن ب خودت فشارنیار

نگران نباش عزیزم منم هر سه چهار هفته یکبار اینطور میشم استراحت که میکنم ول میکنه

منم دیروز گرفت رفتم زایشگاه معاینع شدم برو اگه بهتر نشدی

برو بیمارستان زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان مامان آراد مامان مامان آراد ۳ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری