۹ پاسخ

وای منم عاشقشمممم

چندتا دونه بخور اگه هوس داری. حالت خوبه خونه خودت؟

کم بخور

اره بابا من کلی خوردم

ادویه برای نی نی خوب نیست

نخوری بهتره جانم
تندی نی نی تو سیاه میکنه

ن عزیزم نخور فلفل تحریک کننده برای دهانه ی رحمه

کلا چیز تند نخور.نینی خوشش نمیادا

بخور یکم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان گندم 🍓 مامان مامان گندم 🍓 ۵ ماهگی
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری