خانوما من الانم میتونم برم انومالی؟

۷ پاسخ

تا ۲۲هفته وقت هست میگن ۱۸هفته برید برای اینکه اگر بچه مشکل داشت تا ۱۹هفته اجازه سقط قانونی میدن برای اون بهترین زمان ۱۸اما نگران نباش بچه شما انشالله سلامت الان برای اطمینان خودت و جنسیت برو

جنسیت نی نی ت چیه؟!

بله عزیزم تا قبل ۲۲هفته میشه رفت

اره برو حتما

بله میتونی نگران نباش

نرفتی مگه؟

اره انگارتا22هفته میشه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری
مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری