کسایی هستن زایمان طبیعی بکنن از تجربه هاتون بگین

۳ پاسخ

من زایمان طبیعی داشتم خیلی راضی بودم

تو تاپیکام نوشتم بخون

عصر معاینه تحریکی شدم ساعت ۱ شب دردم گرفتم رفتم زایشگاه پیاده روی کردم تو حیاط بیمارستان ساعت ۴/۵۷ دقیقه زایمان کردم ♥️

سوال های مرتبط