۹ پاسخ

من ...

🥺😂منم ۶ مهر باید آن مالی برم
خیلی سخت میگذره برام

خیلی سخته

چند هفته باید بریم انومالی؟

واقعا خیلی سخته مهم تراز جنسیتشون سالم بودنشونه برام

من 15 سونو وزن دارم،در هر صورت این انتظاره یکم سخته😊😵

منم 17هم انومالی دارم انشالله

واییی منتظر موندن برا انومالی خیلی سخته😫اصلا نمیگذره

من شنبه دارم🥺🥺🥺دل تو دلم نیس بشه شنبه

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری