۸ پاسخ

من قبلنا گرسنه میشدم حالت تهوع میگیرفتم الان ندارم

دقیقا

شاید بخاطر افت قند موقع گرسنگیه

واییی اره منم اینجوریم🥲🥲

منم وقتی گرسنه میشم تهوع وحشتناکی میگیرم

منم اینطوریم

منمممم

وای مث من خیلی بده

سوال های مرتبط