نمیشه ۱۷ هفته رفت انومالی؟

۱۵ پاسخ

خیلی زوده

چرا ولی ۱۷ تموم بشه بهتره

دکتر من گفت بهترین تاریخ ۱۸هفته سه روز

من دقیق ۱۷ بودم رفتم

من دکترم ۱۷ هفته و ۴ روز گف برم

من که برای نوبت تماس گرفته بودم ازم پرسید ۱۸ هفته و ۳ روز شدی یا نه! به نظرم همون ۱۸ هفته به بالا برو 🌸

من بهداشت منو فرستادهمه چیشم خوب بود جنسیتشم گفت بهم برو عزیزم

۱۷هفته دوروز رفتم همه چی معلوم بود

۱۸ونیم برو

میشه ولی بهترین زمانش ۱۸ هفتس

بهتره ۱۸ هفته تموم شه تا خدای نکرده اگه مشکلی بود به وضوح دیده بشه

حوصله ندارم تا ۱۸ هفته صبر کنم 🫠

من ۱۷ هفته ۴روزرفتم

میشه ولی ۱۸هفته بهترع هرچی بزرگتربشه بهترع

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری