تو هفته ی من ارگاسم داشتین؟

۴ پاسخ

سلام خانم های مشهدی
اگه میخوای تایمی از محیط خونه و بچه ها دور باشی یا حوصلت سررفته بهترین جا همه خانم هستن
@dorhami4567

من داشتم و تا به الان مشکلی نبوده اما زیادیش میگن خوب نیست پس رعایت کن

اگه مشکلی ندارید اشکالش چیه

اگه جفتت پایین نیست و
درد و لکه بینی نداری مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه✨ مامان پناه✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و فرهان مامان کیان و فرهان ۵ ماهگی