چند هفته ازمایش قند بدیم

۹ پاسخ

از ۲۴تا ۲۸
دیگه بهترین وقتش ۲۶هفتس

دیگه همین روزا باید بدی البته تا ۲۸هفته فرصت داری

۲۶هفته برو

هر موقع که دکترت گفته

تا ۲۸ هفته وقت داری انجام بدی من هفته پیش انجام دادم

من ۲۳ هفته رفتم

۲۸
.
.

من ۲۳ هفته رفتم

مهم نیس چند هفته من 31هفتمه تازه امروز رفتم ازمایش

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری