۴ پاسخ

سلام من دارم

من فیبروم رحمی داشتم قبل بارداری، الانم با فیبروم باردار شدم مشکلی برای جنینم پیش نیومده

سلام بله تو بارداری داشتم بعد از زایمان کوچیک شده و رفت. کیست بارداری بود

سلام من کیست شکلاتی دارم و میخوام آی یو آی انجام بدم از دکتر پرسیدم که اگر باردار بشم برای جنین مشکلی ایجاد نمیکنه ؟گفت نه
اگر برای جنین میخواستین بدونین نه مشکلی نداره شاید آخرای بارداری خودتون یکم اذیت شین

سوال های مرتبط

مامان arta مامان arta هفته هفدهم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان مانیسا و پسری مامان مانیسا و پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان محدثه و مهدیه مامان محدثه و مهدیه روزهای ابتدایی تولد