۵ پاسخ

نه اصلا درد نداره کلا چندثانیه بیشترم طول نمی کشه

نه اصلا درد نداره راحته

من امروز معاینه لگنی شدم شل کنی اصلادرد نداره حتی دکترم گف لک ببینی ام عادیه لکم ندیدم

من معاینه لگنی انجام دادم
دوتا انگشت رو وارد میکنن خیلی کم درد داشت اونم چون تو کل دوران بارداری هیچ رابطه ای نداشتم
خیلی هم زود تموم شد
یک دقیقه هم نشد

این معاینه‌ لگن چیه دستشو میکنن تو سولاخ با سن؟؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی