۴ پاسخ

من که تا الان هنوز حس نکردم بچمو

منم اصلا یادم میره باردارم چیزی حس نمیکنم تا وقتی که از بویی بدم بیاد یا سرگیجه نداشته باشم

منم همینم ..بچه داره رشد خودشو میکنه ولی ما در وضعیت آرام هستیم .طبیعیه😊خدا مراقبه

من همیشه اینجوریم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری