۶ پاسخ

من ابن قسمت باسن هس آمپول میزنی گاها درد میگیره

درروز چقد اینطوری میشین مثلا من ی بار ۱۰ صب ۱ ظهر الانم یکی خطرناکه؟

من رون پاهام گرفته درد میکنه شاید به خاطر این که وزنمون داره میره بالا

من از اول کمرم میگیره گاهیم دل درد پریود میگیرم بیست ثانیه چند بار در روز میگیره ول میشه تکوناشم اصلا نمیتونم بگم چه شکلیه حس میکنم داره بوکس بازی میکنه تو شکمم

من حس شکافته شدن عضلات شکمی دارم گفت طبیعیه
گاهی خون دماغ مقدار کم ک طبیعیه

من شدم ۲۲ چن روز بلند شدنی اینا زیر شکمم درد میگیره مثل حالت نیشگون ک میگی بعد خوب میشه شاید رفتم تو ۶ ماه اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری