الان فقط درد لگن و پهلو دارم ، دیگ هیچی
خداروشکر بد ویار نیستی.
تو بنده ی یرگزیده ی خدایی که علائم نداری مامان😅
ماها سرویس شدیم علائم
ربطی نداره خیلیا دوران بارداریشون راحتر هستش
فشارم پایین میشه کشاله ران سمت چپ درد میکنه کمرم گه گاهی درد میکنه خسته ام اوایل حالت تهوع شدید داشتم اما الان بهتر شدم قرص حالت تهوع البته میندازم
منم امروز هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.