توروخدا شما چ علائمی دارین من هیچی

۶ پاسخ

الان فقط درد لگن و پهلو دارم ، دیگ هیچی

خداروشکر بد ویار نیستی.

تو بنده ی یرگزیده ی خدایی که علائم نداری مامان😅
ماها سرویس شدیم علائم

ربطی نداره خیلیا دوران بارداریشون راحتر هستش

فشارم پایین میشه کشاله ران سمت چپ درد می‌کنه کمرم گه گاهی درد میکنه خسته ام اوایل حالت تهوع شدید داشتم اما الان بهتر شدم قرص حالت تهوع البته میندازم

منم امروز هیچی

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد