۶ پاسخ

آره دخترمنم اینجوری میشه بنظرم هنوز رفلاکس معده دارن چون بيشتروقتا هنوزدلدرذمیشه

رفلاکسه پسره من اینطور بود انقد شدید بود بعدش سریع استفراغ میکرد بردم دکتر دارو داد یه ۳۰روزی خورد خوب شد

دکتر ب دخترم گفت این بنی سندروم روده تحریک پذیر داره نمیدونم والا دخترمن همیشه میگه دلم دردمیکنع

بله.

حساسیت داره به شیرینی جان معدش درد میگیره واکنش نشون میده ندید

خب گوارششو تحریک میکنه ندید بهش

سوال های مرتبط