سلام مامان های گل آزمایش ۳نوبته قند خوبه یا نه

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم قندت بالاست، احتمالا متفورمین بدن بهت.

عزیزم باید بری دکتر آنزیم کبدی بالاعه

تصویر

عزیزم دقیقا چند هفته دادی منم میخام برم

بالاست عزيزم يك ساعته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین ورادوین مامان ماهلین ورادوین ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلیا و نیلا💗💗 مامان هلیا و نیلا💗💗 ۴ ماهگی