خانوما این شربت تو بارداری برا یبوست خوبه؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من بودم انجیر میخورم فایده نداشت
بعد مگنی‌ میلک خوردم عااالی

شربت لاکسی ژل بخورتوبارداری مجازهست

هر شربتی نخور چون مجاز نیستی برامنم شربت نوشتن

بهتره هرچیزیو بامشورت دکترت استفاده کنی

نه هر شربتی رو نخور بزار دکتر بنویسه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری
مامان شیکر مامان شیکر هفته یازدهم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته نوزدهم بارداری