۵ پاسخ

با ماست و نوشابه نوش جان ♥️😁

تندش نکن تندی برا بچه خوب نیست

منکه نمیخورم سوسیس اینا ولی هوسشو خیلی دارم... حس میکنم به بچه ضرر میرسونع گناهه اینا

منم ماکارانی درس کردم منتظرم دم بکشه😂

با چه سوسيسي؟؟منم هوس كردم نميدونم چه نوع سوسيسي بگيرم كه برا بارداري ضرر نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی