شیر خشت رو چجوری چقد چجوری دم کنم ؟چقد بخورم؟؟

۵ پاسخ

ی سوال من چ شیرخشکی باید ببرم بزای ژایمان ک میکنم برای نوزاد روز اول

نصف ق شیرخشت
ی ق ترنجبین
بزاربجوشه
بعد از صافی رد کن
حواست باشه وقتی خوردی بعد 2ساعت ب بچه شیر بده
میتونی ازش نصف ق چ ب بچه هم بدی

فکرکنم هفده بهتره دستگاه باشه ها .ببر دکتر حتما

برا خودت چندتا دونه بنداز داخل ی لیوان آب جوش بزار روی کتری مثل زمانی که زعفرون دم میکنی

من قطره شیر خشک از داروخانه گرفتم برا زردی بچه روزی ۸ قطره بهش می‌دادم

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی