سلام خانما شیر خشت رو باید چجوری استفاده کنم ؟

۱ پاسخ

آب که جوشید ، نصف استکان با آب جوشیده پر کن چند تا دونه شیر خشت بنداز داخل استکان ، سر استکان با نعلبکی بپوشون بذار یک ربع بمونه داخل همون استکان دم بکشه بعد از صافی رد کن بده به نی نی

سوال های مرتبط

مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی