مامانا شیر خشت رو چجوری باید استفاده کنم

۳ پاسخ

من یه بار اون موقع که زردی گرفت در حد دو سه قطره بهش شیر خشت و ترنجبین دادم..
ولی برای بچهه باید ٣-۴ بار از صافی رد کنی که اصلا اون باقیمانده توش نباشه

چندتا کوچولو شو میریزی تو آب‌جوش تا حل شه بعد میخوری..
یه نصف استکان..
خودت باید بخوری.
ترنجبین هم میتونی همینطوری بخوری..
زردی داره نی نی؟

من اینطور شنیدم که اندازه یه نخود بریز تو آب جوش سرد شده، بعد یه ربع وایسا تا تو آب حل شه. بعد بخورش

سوال های مرتبط

مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی