من یه بار اون موقع که زردی گرفت در حد دو سه قطره بهش شیر خشت و ترنجبین دادم..
ولی برای بچهه باید ٣-۴ بار از صافی رد کنی که اصلا اون باقیمانده توش نباشه
چندتا کوچولو شو میریزی تو آبجوش تا حل شه بعد میخوری..
یه نصف استکان..
خودت باید بخوری.
ترنجبین هم میتونی همینطوری بخوری..
زردی داره نی نی؟
من اینطور شنیدم که اندازه یه نخود بریز تو آب جوش سرد شده، بعد یه ربع وایسا تا تو آب حل شه. بعد بخورش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.