میشه عسل بخورم؟آخه شنیدم گرمه طبعش

۹ پاسخ

من الان یک هفته ست روزی ۲ قاشق میخورم یه قاشق صبح میزنم تو آب ولرم میخورم یه قاشق شب ، چون فشارم خیلی پایینه نمیخورم به حالت مرگ میوفتم

من هواسم نبود خوردم🫣دیدم چیزی نشد بازم خوردم😐

من خوردم چند باری عیب نداره زیاد روی نباید بکنی

من هرروز میخورم

در حد هفته ای دو بار واسه صبحانه اشکالی نداره زیاد نخور

من به خاطر سرماخوردگی چند روز با ابلیمو خوردم

بخور اشکال نداره، زیاده روی نکن
من سرماخوردم هرروز آب عسل میخوردم مشکلی پیش نیومد

نمی دونم به من که دکترم گفت اصلا نباید مصرف کنی

راستش منم بخاطر گرمیش از اول نخوردم

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیستم بارداری
مامان آقاپسر👶🏻 مامان آقاپسر👶🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری